Nasza domena to kompletna obsługa klientów: szybko, kompetentnie, z wartością dodaną.
SZYBKO:
oględziny na miejscu wystąpienia szkody lub awarii w ciągu 24 godzin od jej zgłoszenia lub w sytuacjach wyjątkowych po ustaleniu z zainteresowanymi (kiedy przedmiot oględzin nie może być udostępniony szybciej lub z innych względów wcześniejsze oględziny nie są wskazane)
przedstawienie raportu wstępnego w ciągu 48 godzin od zakończenia oględzin.
raport końcowy w ciągu 5 dni od uzyskania ostatniego dokumentu, dowodu lub informacji niezbędnej do prawidłowego sporządzenia kompletnego raportu wg standardu I.C.S. Polska .
KOMPETENTNIE:
przed przystąpieniem do organizacji oględzin sprawdzamy stan faktyczny z otrzymanymi od klienta instrukcjami: weryfikujemy miejsce i okoliczności wystąpienia szkody oraz przedmiot szkody, a także zasadność wykonania inspekcji mając na uwadze spodziewaną wysokość szkody
od samego początku naszego uczestnictwa w likwidacji szkody, oprócz rejestrowania niezbędnych danych i informacji służących do oceny ew. odpowiedzialności ubezpieczyciela i rozmiaru szkody, koncentrujemy się na rzeczowej, pragmatycznej minimalizacji szkody oraz na zabezpieczeniu i udokumentowaniu praw regresowych ubezpieczyciela
raport wstępny zawiera skrócony opis okoliczności powstania i charakteru szkody, tezę dotyczącą przyczyny szkody oraz pierwsze prognozy dotyczące rozmiaru szkody, pozwalające założyć rezerwę, a także rekomendacje wskazujące optymalne w danej sytuacji działania, służące minimalizacji szkody. Raport wstępny jest przesyłany w formie elektronicznej, w bezpiecznym formacie pdf. wraz ze zdjęciami cyfrowymi
raport końcowy zawiera:
szczegółowy opis charakteru szkody wraz z dokumentacją techniczną i fotograficzną, udokumentowaną opinię dotyczącą przyczyny szkody, pozwalającą możliwie jednoznacznie wypowiedzieć się na temat odpowiedzialności ubezpieczyciela;
kompletną kalkulację rozmiaru szkody, uwzględniającą podjęte działania minimalizujące szkodę, sprzedaż awaryjną lub różnice zdań między roszczącym, a inspektorem I.C.S. Polska ;
określenie górnego limitu odpowiedzialności ubezpieczyciela wg Konwencji CMR (szkody transportowe) lub analiza pod kątem ewentualnego niedoubezpieczenia (szkody majątkowe).
WARTOŚĆ DODANA:
przygotowujemy kompletną dokumentację regresową i prowadzimy postępowanie regresowe, łącznie z zapewnieniem profesjonalnej pomocy prawnej (ze sprawami sądowymi włącznie)
doradzamy sposób zagospodarowania majątku poszkodowego lub organizujemy jego zagospodarowanie (sortowanie, przepakowanie, czyszczenie, rafinację, naprawę, itp.)
możemy przeprowadzić profesjonalną sprzedaż awaryjną na zasadzie przetargu zamkniętego, dysponujemy bazą danych kilkudziesięciu firm specjalizujących się obrotem towarami niepełnowartościowymi (poszkodowymi) w Polsce oraz w krajach Europy, a także w Stanach Zjednoczonych
możemy zorganizować profesjonalną restytucję mienia (budynków i maszyn) po pożarze lub powodzi
Strona korzysta z plików Cookies.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie.